It's the end of my time, I want to die.

       It's the end of my time, I want to die.

          Lütfen beni takip etme. Yakın zamanda hayallerimin altında kalarak öldüm. Seninle başa çıkamam. Yoluma ne geçse yıkarak geçmeye çalıştım. Neyi yıktıysam yolun belli yerlerinde hepsi tek tek üstüme çöktüler. Yardım istedim, elimi uzattım ama kim yüzüme baksa ölü görmüşçesine arkasını dönüyordu. Oysa ki bu yaşıma kadar, ne kadar kendi enkazının altında kalan insan varsa hepsini kurtardım. Ama belli ki kurtarmak yetmiyormuş. Kurtardıktan sonra önce yürümeyi sonra koşmayı öğretmem gerekiyormuş. Düşen birisini gördüğünde kaldırması gerektiğini öğretmem gerekiyormuş. Belki de hayatındaki bu çöküntülerinin, bu yıkıntılarının ona bir şeyler kattığını düşünerek hata yapmışımdır. Burası bir blog sayfası diye yazmıyorum gecenin bir vakti içimden geldi diye yazıyorum. En fazla bir kişi okuyacak bu yazdıklarımı belki ama çok da umurumda değil açıkçası. Sadece kendi hayallerimin altından tek başıma kalkmaya çalışıyorum. Her düştüğümde beni kaldıracak birisini aramamak içi yazıyorum. 19 yaşımda üniversite öğrencisiyim. Covid-19 nedeniyle Türkiye'de bir çok kişi işsiz kaldı yasaklara rağmen..

        Şu anda elimde kalan tek hayalim üniversiteyi bitirip, master yapıp, kendimi geliştirip kendi şirketimi kurmak istiyorum. Ama benim elimde olmayan bir başka hayalim de var. Ölmek. Çok fazla yaşadığımı düşünmeye başladım. Belki yaşım genç bilmiyorum. Belki de yaşadığım korkuları tekrar yaşamamak için ölmek istiyorumdur. Sevgilim falan hiç olmadı. Hiç olsun diye de uğraşmadım. Bir kaç kez aşık oldum. Sadece aşık olabildim. Tek taraflı sevgi falan işte. O aşkında pek bir karşılığı olmadığı için en fazla 3 ayda unutuyorsun. Unutuyorsun dediğimde hani böyle hiç görüşmezsen, mesajlaşmazsan, sesini duymazsan, fotoğrafına bakmazsan, birlikte dinlediğiniz şarkıları dinlemezseniz falan işte. Şimdi bu yazıları okuyan kişi olur mu bilmem ama olursa sana söyleyeyim, hiç açılmak istemedim birisine. Sadece bir kişiye arkadaş zorlamasıyla açıldım o da ne beni mutlu etti ne de onu. En iyisi arkadaş kalmak diyorsun onu da elinden alıyorlar. Seni hayatlarında istemiyorlar. Pek çok kez intihar etmek istedim ama her seferinde vaz geçmek için bir sebep buldum. Şu anda buraya yazdıklarım bi o kadar karmaşık ki. Bi o kadar da düzgün. Karışık işte. Umarım bir daha gelirim..

Not: Benimle iletişime geçmek için "mkzlpnar@gmail.com" adresinden ulaşabilirsiniz. 
Music: Matt Monro - Alguien Canto (The Music Played)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İki Yabancı

son..

Yeni Hayat