İki Yabancı

 

         -Hiç aşık oldunuz mu?


                 Ben oldum.. Tarif edilemez bir haz kuyusuna düştüm.. Düştüğüm kuyuda ki hazdan o kadar çok zevk aldım ki hayatımın geri kalanını burada geçirebileceğimi sandım.. Ama yanıldım, tıpkı diğer insanlar gibi.. Bir çocuk gibi heyecanlıydım.. Her gün, her gece onu düşündüm, hiç düşünmediğim bir vakit olmadı.. Çok yakınımdaydı dokunmaya kıyamadım.. Gözlerimi gözlerine değdirdiğimde nefesim ruhumdan ince ince çekiliyordu.. Hissedebiliyordum.. Fazla değer verdim ama kaçmasından korktuğum için göstermedim.. Göstermediğim için kaybeden ben oldum.. Seni kaybettiğim için üzgünüm sevgilim.. Sana gösteremediğim değerler için üzgünüm.. Seni istediğin gibi sevemediğim için üzgünüm..


               Yıllar boyu yalnız kaldım.. Kimse ile iyi anlaştığım söylenemez.. Bir yerden sonra yine yalnız kalırım.. Bedevi mahkûmları gibi yalnız kalmaya lanetlenmiş gibi yaşıyorum işte.. Dinlenilen şarkıların içe işlenen sözlerinden zevk almaya çalışırcasına yaşamaya çalışıyoruz işte.. Kimseyi hak etmiyorum ben.. Ölümümün sessiz ve acısız olması yaşayan ruhların hayata karşı acılarını dindirmesini sağlayacaktır.. Derin duyguların beslediği bedevi ruhlarının arasında insan ne demek öğrenmeye çalışıyorum.. Kapalı kutuların çıkardığı umutsuzluk çığlıklarında yönümü bulmaya çalışıyorum.. Ben kimim bilmiyorum.. Bana kim olduğumu hatırlatacak son insanı da kaybettim artık.. Hoşça kal sevgilim.. 


Music : Teoman - İki Yabancı

Not: Benimle iletişime geçmenin yolunu ikimiz de iyi biliyoruz.. Anlatmama gerek yok..


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

son..

Yeni Hayat